søndag 29. september 2013

Høstfargene er her!

 Skyfri himmel og fin temperatur når jeg kom oppover på fredag. Slapp å kjøre i kø, tror jeg starta før det tetta seg.

 Ayscha og jeg måtte ta en tur opp på fjellet på lørdag etter litt vedklyving og maling. Ikke like bra vær i dag men helt greit med overskya. Vi gikk opp ved Sandvassetra. Mye folk på hyttene men ikke så mange som var på tur. 


 Flotte farger :-)

 På lemenjakt ;-) Det var fortsatt noen som pilte rundt i lyngen.

Jommen var det noen blåbær jeg ikke hadde fått med meg!!

Ganske fargerikt i skibakken også.





En liten kjøttmeis på lunsjbesøk i grana :-)

 De siste nøttene fra jula (!) ble lagt ut på fuglebrettet og da ble det liv! En spettmeis og kjøttmeis krangler litt om hvem som stod først i køen...

 Svartmeisen var også ivrig.

Også kom det en tøff liten toppmeis :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar