søndag 16. februar 2014

Vinterferie

 Det var en fantastisk farge på himmelen når jeg kjørte oppover.

Og snømengden øker!



Lørdag:
Sporene mine fra igår er helt snødd ned...

 Brøytekantene vokser.....


Og noen burde kanskje tenke på å måke taket :-P

 Krakken er ikke lett å finne!


Men den er der langt under snøen!
Jeg tok meg en tur rundt Sandvann på ski. Ikke det beste føret med 0-føre men det gikk greit, deilig å røre litt på seg.

Søndag:

 Dørene begynte å gå litt trangt og jeg bestemte meg for å ta en tur på  taket for å måke litt snø. Ayscha var med opp og nøyt utsikten. Hun kom litt for langt ut på kanten en gang og ramla utfor! Greit med mye snø å lande i da :-) Hun kan ikke fly, det er dermed bekrefta!

Har fortsatt litt utsikt med det tetter seg til.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar