søndag 13. juli 2014

Sommerhete dager

 På tur til Gunnulfsbu, ingen sak å komme seg over myrer når det er lagt ut så fine klopper :-) Strålende flott vær med ca 25 grader

Selv om det var godt og varmt i lufta var vannet i elva iiiiskaldt!! Halvveis over hadde jeg ikke følelser i beina lenger 

 Jeg måtte bushe litt for å finne stien og da gikk jeg på dette vepsebolet. Enda godt jeg så det før jeg gikk rett på det :-/

 Gunnulfsbu med en linselusklegg!

 Det var fortsatt noen snøflekker igjen i fjellet...

 Det blir helt klart et kongleår i år. Toppene var fulle av kongler! 

 Så er det bare å traske hjem igjen. Det ble 14 varme km, lite mygg men plagsom klegg. 

Lørdag 12.juli:

Jeg tok med Ayscha opp på fjellet med planer om å ta en rolig dag og fiske litt. Men det ble veldig varmt for henne når hun begynte å bli litt tett. 

Så vi bare satt oss ved bekken og slappa av litt i sola :-)


 På kvelden var det en vakker solnedgang og like etter kom månen fram og lyste opp :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar