onsdag 13. august 2014

Enda mer plass i underetasjen :-)

 Etter litt gråvær og regnbyger måtte jeg en tur opp på fjellet og lufte meg litt. Blir jo dyrt å bare sitte inne og bestille storbyferier ;-)

 Det er myyye skyer om dagen men strålende vær når jeg var på tur.

 Etter turen vår til Skjeensvannet når vi ble overraska av en veldig kraftig regnbyge måtte jeg skaffe meg nytt kamera. Det gamle likte ikke å ligge i lomma i regnværet :-( Knuten i det fjerne......

 Bilde tatt uten zoom, tatt fra samme sted! Knuten er litt til høyre for midten :-)
 Og mens noen koser seg på tur er det andre som sliter og jobber ...... Thor er i ferd med å fjerne det gamle fundamentet til peisen

 Det ble endel leca ut av det ja....

 Myrvann og leca er en dårlig kombinasjon :-(

Og borte ble den!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar