søndag 1. februar 2015

Nye ski = nyoppdaga muskler ;-)



 Ayscha og jeg kom opp torsdag kveld, fint føre å kjøre opp på men det var mye snø på vei bort til hytta. Godt å ha truger :-)
Ekornet var på besøk og spiste frokost på fredag morgen, han hadde funnet ut hvordan han skulle få tak i maten ;-)

 Også hadde jeg nye ski som måtte prøves! Valgte å gå bort til Blåberg og det var nok lurt. Heisen begynner ikke å gå så tidlig på fredag og hadde jeg prøvd med opp bakkene med de skiene, hadde de nok havna i søppelcontaineren ganske raskt :-/ De krever at man har riktig skiteknikk! og jeg som bare har labba på ski tidligere. Ja ja, nå må det visst trenes inn litt ny skiteknikk......

 Flotte, nykjørte løyper var det iallefall :-)

 Det begynner å bli litt snø!

Sindre og Thor kom opp fredag kveld og på lørdag måtte vi prøve skiføret. Sindre hadde også nye ski som måtte prøves. Det ble en tur til Blåberg i dag også siden det blåste litt, knallbra føre og gode kanelboller og kakao :-) 
Og det kjennes ut til at jeg har funnet noen flere muskler ved den nye teknikken ;-) 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar