tirsdag 19. januar 2016

Godværet fortsetter :-)

 Søndag var været like bra, strålende sol fra skyfri himmel :-) Jeg merka godt at jeg hadde gått på ski igjen igår, rimelig støl i muskler som har vært en stund i dvale :-O
 Så jeg gikk en rolig tur mot Blåberg. Det var nesten vanskelig å kjenne seg igjen i løypa på en del av strekningen som de hadde hogd tømmer, det ble helt annerledes! 
Søndag kveld gikk jeg en tur til hotellet og det var knapt en bil igjen......Nå har jeg hele fjellet helt for meg selv :-)))

 Jeg ble til mandag (det var fortsatt meldt bra vær :-)) Fuglene koste seg på fuglebrettet, det gikk mye solsikkefrø nå som det var så kaldt. 

Så smurte jeg skiene og gikk rundt Sandvann. Da jeg kom til barnebakken snudde jeg og gikk tilbake rundt Sandvann igjen :-) Deilig med en tur i nydelig vær!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar