søndag 3. april 2016

Fortsatt flotte løyper!

 Vinteren har ikke gitt seg helt enda. Det kom en cm natt til lørdag. Det var tåke og endel vind så det frista ikke med en skitur. Jeg tok heller en tur på beina bort til Vingerfeltet.

 Søndag var det vindstille og jeg tok meg en tur på ski, kanskje den siste denne sesongen :-/
Heisen var ikke i gang så jeg gikk bort til campingen og rett opp til bakken. Ble en varm start!

 Fortsatte mot Krøkla og det var flotte spor! Og med rødt klister funka det 100% :-D

 Det blir greit å gå opp til Skjeenstjern til sommeren :-)

 Det ble mer og mer tåkete jo høyere jeg kom, det var bare å legge skiene i sporet og følge det ;-) Det var småyr hele veien men helt herlig å gå!

Opp skibakken med ski på beina og ned igjen med skia i handa ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar