søndag 10. juli 2016

Endelig tur på hytta igjen :-)

Åh nå er det lenge siden (og maaange mil siden) sist jeg var her! I år ble det bobilferie nordover til Tromsø i litt over 2 uker. Men endelig, en liten tur til Fagerfjell igjen :-)


Jeg kom opp fredag ettermiddag og hadde et håp om at knotten hadde reist sin vei......Men den var i full fart! Jeg hadde bevæpna meg med en myggjager som også skulle være effektiv mot knott :-O Så jeg la den midt i skya på verandaen og stod inne og så om det ble bedre! Så ingen forandring så jeg tror ikke knotten skjønte at den ble jagd :-O

 Lørdag var det perfekt vær; sol og vind så knotten holdt seg borte. Jeg tok en tur opp til Fagerfjellstjenna for å se på den nye gapahuken de hadde satt opp. Den er jo helt glimrende! Supert om man skal overnatte eller bare trenger tak over hodet på tur :-)

 Nesten helt snøfritt på Store Ble og moltesesongen ser ut til å bli ganske bra :-)

 Vi fikk endelig tak i slike stoler jeg hadde kikka etter en stund og nå var de kommet på plass på terrassen :-))) O'fryd og gammen!

Passe lunsj på en deilig og varm sommerdag på fjellet :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar