søndag 20. november 2016

Juu-huuu skisesongen er igang :-D

 Jeg kom såvidt opp på torsdag kveld. Det var is fra skisenteret og opp bakken.....Og det var bare såvidt jeg kom meg opp! Da jeg skulle ut av bilen var det så glatt at jeg måtte ta på trugene mens jeg satt i bilen :-O Da var det godt å endelig komme seg inn på hytta og fyre i ovnen og ta seg en velfortjent ingefærøl!

 Det kom endel snø natt til fredag! 


 Lørdag var det blå himmel og julestemning så det holdt :-)


 Heldigvis hadde jeg med meg skiene, så det var bare å smøre så de ble klare til tur.
 Etter en halsbrekkende tur ned bakken (isete!!) tok jeg løypa langs Sandvann og opp på fjellet. 

 Det var supert føre, sol, fin temperatur, nykjørte løyper, rett og slett helt fantastisk :-)))

 Jeg fortsatte bortover mot Strutåsen og møtte etter litt tåke.


 De gamle skia er best!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar