onsdag 28. desember 2016

Romjul med Urd på besøk

 2.juledag og Leo holder øye med ekornet som spiser frokost. Idag var Urd (årets julestorm!) ventet på besøk



Dette kan bli heftig :-)

 Og juuuu-huuu Urd hadde med seg snø! Nå er det bare å håpe at ikke alt blåser bort
 Det var nyåpning av skikroa som har blitt påbygd og pussa opp. Skikkelig fint var det blitt :-) 


 Fått egen husrekke på hytta :-) 

 Tirsdag (3.dag) tok Leo og jeg en tur ut på truger for å se om det var noe snø igjen oppover. Mesteparten hadde blåst bort og det var veldig isete skare :-/ 
De har kjørt opp løyper men det frister ikke så mye når det er så hardt føre. Får heller bruke trugene så lenge

 Speilblank is på Sandvann

 Onsdag var det nok en gang en fin soloppgang <3
Idag tok jeg på broddene også gikk vi en tur langs veien. Gikk inn mot Våtvann og inn mot det nye feltet ned mot Hoppestadvannet. Og det blir stort, det går mye nye veier ned mot vannet. Jeg gikk ikke helt ned for det var bare holke :-/

 Når det nærma seg solnedgang gikk vi en tur opp på fjellet. Og det var vel verdt en tur :-D


 Vakkert :-D

 Nye skilter er på plass


 Alle ullsokkene jeg hadde her hadde store hull. Så istedet for å prøve å stoppe de, strikka jeg heller et par nye :-)

 Fredag kveld kom Sindre, Thor og Kiara opp med et stoooort lass med forskjellige ting. Kiara fikk prøve ballen til "lille frø" ;-)

Blir sliten av slikt styr altså ;-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar