søndag 22. januar 2017

Snømangel :-(

 Forrige helg var det nysnø og silkeføre på Fagerfjell men jeg kunne ikke dra oppover da :-/ Så etter å ha vært observatør på jakttrening på Kongsberg dro jeg oppover i håp om at det fortsatt var bra. Torsdag morgen våknet jeg til en fantastisk soloppgang :-D og 6 varmegrader :-(

 Jeg tok på trugene og gikk en tur opp på fjellet for å sjekke føret. Det var påskeføre! Bløtt og kladdete

 Og passe bra med vind.....

 Nok en flott soloppgang :-)

 Løypene var ikke så bløte lenger, nå hadde de fryst litt og blitt harde og isete. Ikke skiføre for meg :-( Så det ble ny trugetur bort til Fagerfjelltoppen. Mange steder var det så lite snø at det var like greit å gå på beina. 

 Jeg tok på brodder og gikk en runde bort til Dollarodden og tok skiløypa tilbake. Sørgelig bart!

 Vi satt et brett med brus i gangen mot badet. Der har det tydligvis vært ganske kaldt, to bokser var spjæra og flere var maks utvida ;-)

Gjenbruk av juletre til meisebollestativ. Det syns hakkespetten var topp :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar