mandag 27. mars 2017

Godværet fortsetter....:-)

Jeg kom opp fredag, det var overskya og skituren ble utsatt. Det var fortsatt mye snø igjen og helt greit å gå bort uten truger.

Lørdag var det flere varmegrader og skiene ble smurt med klister. Jeg tenkte å gå bort til Blåberg men der var ikke løypa kjørt opp, så da gikk jeg opp på fjellet ved campingen. Greit feste oppover og jeg fortsatte rundt Fagerfjellrunden. Og avslutta med litt sol på terrassen :-)

Søndag var det enda mer strålende, sol og varmt! Etter et par timer på terrassen, smurte jeg klister på skia og gikk opp på fjellet. 

 Det var 13 grader når jeg gikk oppover og det varma godt. Fortsatte mot Sandtjenn og hadde litt tanker om å få Werenskioldrunden :-) Det var ganske vått i løypene etterhvert og tungt føre, lite glid! Da jeg kom opp på toppen fra Sandtjenn var det bra med vind. Og det dro på mer og mer oppover. Så planene ble endra så jeg kjørte ned igjen, da jeg kom opp til toppen etter Krøklakrysset (Smylihaugen). Og det gikk trått nedover, nesten ikke gli og motvind :-/

 Mandag morgen etter å ha gått over til sommertid. Og vips var jeg oppe før sola igjen ;-)

 Jeg hadde med noe droneutskjæringer som hakkespetten oppdaga etterhvert

Morgensol på stueveggen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar