tirsdag 30. desember 2014

Sesongens første (skikkelig) skitur :-)

Flott vær idag og jeg tok heisen opp på fjellet. Det var et par varmegrader også på toppen så det var bare å få på klister med en gang!

 Fine forhold og det er så flott å komme over toppen og se Store Ble :-) Særlig når sola treffer slik!

Jeg gikk bort til Sandtjønn, tenkte meg rundt Krøkla men der var det ikke kjørt løype så det ble samme vei tilbake. 

Mange forsvant videre til Strutåsen mens jeg snudde. Regner med at det holder bra med ca 10 km første turen!

 Det var mange blide fjes i løypa i dag og de holdt på å merke løypa med nye staur. Får se om de er høye nok til å syns over snøen denne vinteren ;-)
Det var faktisk ikke en eneste hundebæsj å se i løypa heller! Det er nok andre steder som er mer plaget av det......
Tror dette er første gang jeg ser regnbue når jeg er på skitur!! Spesielt


Det var noen skikkelige byger på gang mot Store Ble, jeg fikk noen regndråper på vei hjem! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar