søndag 7. desember 2014

Start på skisesongen ;-)

 Thor og jeg kjørte opp sent torsdag kveld, var så deilig å våkne opp i hytta og ta en slow start på dagen. 

 Det var litt hvitt, ca 25 cm. Det var såpass at det må brukes truger om en skal ut i terrenget på tur.....og kanskje i minste laget for ski!

 Så ble det pepperkaker i år også :-)

Og jeg måtte prøve meg på franske brente mandler.....mmmmmm de ble kjempegode :-))))

 Lørdag var det fantastisk vær, knall sol og såvidt kuldegrader.

 Thor holdt på å snekre men jeg måtte ut og prøve skiene. Sandvannrunden var kjørt med scooter så jeg la ivei. Fant ut at det var spor opp til fjellet så jeg endra planen......var greit å gå oppover men fryktelig humpete, snøen hadde ikke jevna ut underlaget enda! Så jeg snudde før den bratteste, siste bakken og kjørte nedover igjen. Det var deilig å være igang :-D

 Fin måne var det om kvelden

Og snekker Bakke gjorde seg ferdig med å legge terrassebord i mørket! Det ble utrolig fint! Den kommer vi til å bruke myyye!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar