lørdag 21. mars 2015

Werenskioldrunden i medvind :-)

 Ayscha og jeg kom opp fredag i regnvær :-( Utover kvelden gikk det heldigvis over til snø og idag lå det ca 3 cm nysnø over den gamle skaren. Det var knallvær (igjen!) og jeg måtte ut på tur.......Tok heisen opp og gikk opp Flotta, så jeg fikk medvind oppover også regna jeg med at det var litt lunere ned mot Werenskioldhytta.

Jeg hadde de gode gamle skiene (som de på Sport1 ikke skjønte hvordan jeg kunne gå med siden de bare hadde 1 mm spenn!! Funker for meg :-))) med nye bindinger :-) Siden støvelen min sprakk, bytta jeg over til Salomonskoa men da måtte også bindingene byttes. 
 Knallvær og knallføre :-D 



 Matrialene ligger klare ved Løkenmyrene og andre steder, klare til å legges ut til sommeren :-)

Vårtegn i vinterland :-D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar