torsdag 10. mars 2016

Ny sofa :-)


Thor og Willy kjørte opp den nye sofaen tirsdag kveld, med ATVen til Ove gikk det greit å få alt inn. Men alikevel litt av en jobb! 

 Jeg kom opp onsdag (!) og var spent på å se hvordan det ble med ny sofa! Og slik ble det :-) 

En god frokost, et par kopper kaffe, smøring av ski også var det ut på tur. 

 Det var flott vær, blå himmel og drypp fra taket :-)

Bakken var nypreparert, silkemyk :-)))

 Jeg gikk langs Sandvann og planen var å gå rundt Våtvann og videre opp til løypa mot Sandtjern. Det er ei løype jeg aldri har gått før

 Flotte, nypreparerte løyper! Det var bare en som hadde gått før meg.


 Jeg kom til et skilt som pekte mot Fagerfjell 4,1......men tror det ville vært en god trimøkt å gå den veien uten spor ;-)


 Eventyrlig :-)

Og da jeg kom hjem igjen var halve taket ferdig måkt :-D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar