mandag 29. februar 2016

Enda en drømmehelg :-)))

 Thor og jeg kom opp fredag mens det enda var lyst! Brukte dagen til å ordne litt og bake knekkebrød :-)
Lørdag var det knallvær :-) Og jeg bare måtte ut en tur på ski! Thor var temmelig forkjøla så han holdt seg på hytta. Da jeg kom ned til skisenteret var det stopp med heisen og plunder med å få den igang igjen.......og heiskøen bare vokste og vokste, så jeg bestemte meg for å gå opp løypa istedet. 
Litt leit føre med mye glipptak (og jeg hadde jo selvfølgelig ikke med meg annen smøring!) så da jeg kom opp til krysset snudde jeg og kjørte ned igjen :-P Også gikk jeg heller en runde rundt Sandvann.

 Søndag var det like bra vær, sol og ikke vind. Herlig!!! Det smelta godt på taket!

 Frokost med hjemmebakt brød og knekkebrød :-)

 Jeg måtte ut på ski idag også. Thor var fortsatt ikke i form så han holdt seg i ro. Heisen var i gang igjen og jeg tok turen opp på fjellet og valgte å gå Werenskioldrunden. 

 Flotte løyper, sol og ingen vind, hva mer kan man ønske seg?

 Happy, happy :-D

Og mens jeg var ute og  koste meg i paradis, monterte Thor den nye bålpanna :-) Så nå blir det kos på terrassen framover!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar