søndag 21. februar 2016

Mer snø og mye vind


Jeg kom opp torsdag og hadde en fin dag på fredag med en liten skitur. Det var veldig isete løyper og jeg hadde ikke med meg smøring til slikt så jeg snudde før jeg kom til nedoverbakker som jeg måtte opp igjen :-) 
Lørdag var det ganske tett snøvær på formiddagen. Jeg hadde besøk av tre ekorn, to av de var og forsynte seg samtidig!
Utpå dagen når snøværet hadde roa seg og løypene var kjørt opp, tok jeg en tur til Blåberg. Deilig!

 Lykken er å kunne stå opp og gå ut i stua barbeint og kjenne varmen i gulvet :-)

 Harene hadde gulrotparty her i natt ;-)

 Søndag var det mest blå himmel og fin temperatur. Jeg tok heisen opp for å gå en tur. Hadde noen tanker om Werenskioldrunden men det ble endra da jeg kom opp på fjellet, det blåste friskt! God motvind og igjenføyka løyper. 
Så jeg kjørte ned igjen og tok en tur rundt Sandvann istedet. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar