lørdag 13. februar 2016

Ny eventyrlig vinterhelg

Jeg kom opp seint torsdag kveld, kom meg greit bort til hytta med truger men så ble det stopp.....Jeg fikk ikke nøkkelen i låsen! Den stoppa ca 1 cm inn i låsen, bom stopp! Både Hege og Thor mente det var is og Thor tipsa om å blåse inn i låsen........Og dermed løsna det :-) Phuuuu!


Fredag var det strålende vær men mye vind på morran. Utover dagen løya vinden og jeg bestemte meg for å ta sjansen på å gå opp på fjellet en tur. Jeg gikk opp ved campingen.

 Det var fortsatt litt vind på toppen men jeg hadde vinden i ryggen og da gikk det helt greit. Begynte å gå litt oppover mot Krøkla og fikk vinden rett imot, da ble det ganske surt og kaldt med en gang så jeg snudde og sklei nedover igjen :-)

 Strøkne løyper som vanlig og silkeføre :-D


På vei bort til hytta møtte jeg på en laid-back snømann! Like blid ;-)


Lørdag:
 Strålende sol i dag også, i tillegg til at det var helt vindstille :-D
Det var bare å legge ut på tur!
Jeg gikk opp fra Sandvassetra og satt kursen mot Strutåsen for å gå Krøklarunden 

 Flotte løyper men det var litt trå gli på fjellet fordi det var mye kaldere der! Og jeg hadde jo bare med meg smøring til mildere temp!
Mer trening ;-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar