fredag 3. april 2015

Langfredag Gunnulfsbu - Vasshølet

 Myyye folk på skisenteret i dag :-) Det var konkurranse og mange i bakken.
Jeg starta med et par timer på terrassen idag også :-) Så deilig å ha den!

 Tok heisen opp og la kursen mot Gunnulfsbu. Det var kjørt opp scooterløype men jeg tok den "vanlige".

 Og nå har den yngre garde starta butikk på Gunnulfsbu :-))) Veldig bra tiltak. 

 Flott føre i dag også, det går fortsatt fint med tørrvoks. Omtrent ikke vind og sola steika. Det kan ikke bli bedre :-D

 Det gikk noen skikkelige byger i Norefjell området, det var ganske svart!

 Men på Blefjell var det bare blå himmel og strålende. Ingen servering på Vasshølet idag. Det var mange på vei til og fra Bleporten.


Også var det bare å seile ned til Werenskioldhytta. Da jeg kom ned var det ingen å se! Var jeg virkelig sistemann ned fra fjellet idag? :-O

En kjempefin tur, det ble tett på 20 km og jeg kjenner jeg har vært i sola idag ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar