søndag 12. april 2015

Skisesong på hell

 Det var ikke mye igjen av Kalle da Ayscha og jeg kom opp fredag ettermiddag :-/ Siste rest holdt på å smelte

Lørdag formiddag ble løypa mot Blåberg kjørt opp og jeg tok turen litt utpå dagen, det var veldig tåke på formiddagen. Det var bløtt i sporet, så bløtt at jeg sank ned i sporet! Smurte med klister og det satt godt......både bakover og forover :-( Fantes ikke gli.....Så jeg snudde ved Hølsetra og gikk hjem igjen :-/ Lite folk på fjellet denne helgen, var såvidt noen få i bakken og nesten ikke folk å se på hyttene.

 Ekornet er fortsatt trofast gjest på brettet :-) Mindre trafikk med fugler nå

 Søndag var det sol og fint men endel vind, det frista ikke å dra opp på fjellet med så mye vind og de hadde heller ikke kjørt opp løypene siden fredag. Så jeg tok på meg skoa og gikk langs veien istedet. Det har minka mye vann i Hoppestadvannet i vinter. 

Det våres på fjellet også nå, veiene er bare og mer og mer stikker opp fra snøen :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar