søndag 19. april 2015

Trugetur i vårsol

Ayscha og jeg kom opp fredag mens Thor gikk Skarverennet :-) 

 Det var slutt på løypekjøringa så jeg tok trugene og gikk opp akebakken

 Det var fint å gå, det var bare et tynt lag med bløt snø oppå skaren. Og det var vindstille :-) Kunne gått med korterma og bare legger!

 Lite folk i fjellet, jeg hadde det helt for meg selv! 

 Jeg gikk opp til Flotta og over mot Krøkla, før jeg fulgte skiløypa ned igjen.

En deilig dag, det ble ca 10 km på trugene, en slik dag som man bare har lyst til å gå og gå.........

Søndag:
 Dagen starta med overskya vær og endel vind. Etterhvert forsvant skyene og vinden løya, så det frista med tur. Vurderte å ta en siste skitur men fant ut at det var enklere å ta trugene, de må ikke smøres ;-)
Tok tida opp skibakken og nå tror jeg det kommer til å bli tøft å forbedre utover sommeren; idag brukte jeg 12 min!!


 Gikk mot Fagerfjelltoppen, det var bart på toppene og snøen begynner å bli råtten noen steder. Godt og varmt og lite vind :-)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar