lørdag 4. april 2015

Påskeaften; Gunnulfsbu, Vasshølet, Soløytjern

,
 Strålende vær, vindstille og varmt! Jeg var tidligere ute idag, gikk ned til heisen i 10 tida! Det var ikke mange som hadde gått i sporet før meg. Igår gikk jeg seint og det var veldig runde og "slarkete" spor utover dagen. 
Kursen ble lagt mot Gunnulfsbu i dag også og jeg måtte ha smørepause før de værste bakkene. Det går fortsatt med tørrvoks :-)

 Måtte stoppe på Gunnulfsbu og kjøpe med meg wienerbrød og brus! Må jo støtte de som prøver seg i håp om at det gir mersmak. Fant en fin plass på vei opp mot Vasshølet.

Flotte spor idag også!

 Mange ved Vasshølet i dag også

Jeg fortsatte videre mot Soløytjern (forbi Krøkla), det var så deilig å gå, varmt, ingen vind og godt føre :-)


Og jommen hadde påskeharen vært på besøk og lagt igjen et velfylt påskeegg til meg ;-) 
En kjempefin dag, 23 km i flotte løyper, møtte syklist, så såvidt spor etter en uten ski, hunder med eier i bånd, masse blide folk, strålende sol hele veien og knallføre. Det kan ikke bli bedre nå!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar